SİTEMİZ HER GÜN GÜNCELLENMEKTEDİR...

SELCEMİNKAZANI

Dungeon Siege III Oyun İncelemesi 2

Heyecan dorukta!

Maceraya başladığımız zaman bizleri Artwork tasarılarla olayların gidişatını anlatan bir sinematik karşılıyor. Hikayede ise DS3, Kingdom of Ehb’e dönüyor ve 10. lejyon odaklı bir senaryoyu bizlere sunuyor. En başta klasik olarak tabii ki karakterimizi seçmemiz gerekiyor. Toplamda dört adet karakter var. Bunlar: Lucas Montbarron, Anjali, Reinhart Manx ve Katarina.

Lucas elinde kılıcı ve kalkanıyla dövüşebilen güçlü bir savaşçı, Anjali alevli bir forma dönüşebilen farklı bir karakter, Reinhart büyücü ve son olarak da Katarina ise silahlarını konuşturabilen afeti devran.

Karakter seçimini yaptıktan sonra kendimizi ilk olarak lejyonun yıkılmış yakılmış binasında buluyoruz. Burada kısaca genel olarak kontroller anlatılıyor ve kolay birkaç düşmanla kapışıyoruz.

Yapımın ise dinamiklerine buradan itibaren değinelim. Her karakterin iki farklı saldırı imkanı var (Combat Stance). Güçlü veya savunması yüksek güçsüz vuruş, uzaktan veya yakından vuruş diye bunu adlandırabiliriz. Eğer güçsüz vuruş olarak adlandıracak olursak misal Lucas bir elinle kılıç ve kalkan ile rakiplere karşı daha az hasar veriyor, buna rağmen savunması daha yüksek kalıyor. Ancak ikincil moda geçtiğimiz zaman sırtından büyük kılıcını çıkartıp, düşmanlarını daha fazla yardırabiliyor. Buna karşı da savunmasında kalkan olmadığından rakiplerinden daha çok hasar yiyebiliyor.

Diğer yönden ise Katarina’da durum daha farklı. Eğer tüfekle rakibe ateş edecek olursanız kritik vuruşlar yapıp uzaktan çalışabilirsiniz, ancak tüfeğin eksisi çift tabancaya göre atışlarda daha ağır olması. Diğer yönden elinizde çift tabanca ile daha hızlı ama hasar oranı daha az atışlar gerçekleştirebiliyorsunuz ve atış mesafesi de daha yakından oluyor. Kısaca her karakterin kendine göre dengeli ayarlanmış bir saldırı metodu var. İçlerinde ise hoşuma giden Anjali oldu. Yakından mızrakla etrafta yardırırken, ateş biçimine dönüşüp uzaktan çok güzel saldırılar yapabiliyor.

Bir zamanlar farklıydı

Ara birim kullanışlı sayılır. Menüler arasındaki geçişlerde ufaktan efektler ve görsellik yerine daha sade ve hızlı olsaymış daha iyi olabilirmiş, ama olsun. Yetenekler kendi arasında üç ayrı ana bölümde toplanıyor. Bunlar Recruit, Legionnaire ve Master. Genel olarak saldırı tabanlı olurken, sağlık ve savunma açıdan destekleyici yeteneklerimiz de var. Ama işin güzel tarafı ise bu yetenekleri kendi içinde daha da geliştirebilmeniz. Bunun için devreye “Proficiencies” giriyor.

                                     
1 2 3 4

TÜRKİYE CANIM FEDA



Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol